هلیا و هلنا هلیا و هلنا ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

شیرین عسل های مامان و بابا

13 ماهگی دوقلوها

1390/12/14 0:14
نویسنده : مامان سمیه
941 بازدید
اشتراک گذاری

                                               

                          ١٣ ماهگیتون مبارک عسلای من

انگار همین دیروز بود که قدم به این دنیا گذاشتین هرچند سخت ولی خیلی زود گذشت . عسلای من با اون پاهای کوچولوتون راه می رین بعضی وقتا حتی دنبال همدیگه می کنین و می دوین . خیلی شیطون شدین ولی من و باباجون شیطونیهاتون رو خیلی دوست داریم . هلنا جون وقتی  با اون لبای غنچه ایت مامانو می بوسی و هلیای عزیز وقتی یه چیزی بر می داری و فرار می کنی و بلندبلند می خندی انگار تمام دنیا رو بهم می دین . هیچ چیزی توی این دنیا مثل خنده های قشنگتون نمی تونه انقدر منو خوشحال کنه خدارو صدهزار مرتبه شکر که بچه های سالم و خوشگلی مثل شما دارم .

خوب دیگه خاله ها راستی عسلای من خیلی همدیگه رو دوست دارن وقتی یکیشون از خواب پامی شه اگه اون یکی نباشه می ره تختشو نگاه می کنه انگار بدون اون یه چیزی کم داره وقتی بیدار می شه با خوشحالی تمام به طرفش می ره و بعد همدیگه رو حسابی می بوسن که این کارشونو خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

[جوجه نارنجی ما
16 اسفند 90 0:42
الهیییییییییییی من قربونتون برمممممممممممممممم دلم براتون یه ذره شده عسلهای خاله
مامی سمیرا
17 فروردین 91 0:07
ای جانمممممممممممم خیلی ناز شدین ... میبوسمتون سال نوتون پر از گل های جاویدان