هلیا و هلنا هلیا و هلنا ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

شیرین عسل های مامان و بابا

یکسالگی هلنا و هلیا

1390/11/4 12:27
نویسنده : مامان سمیه
2,589 بازدید
اشتراک گذاری

                                              

                                   یکسالگیتون مبارک جوجه های من

شب 20 دی تولد یکسالگیتون بود اصلا باورم نمیشه یکسال گذشته و شما دوتا عزیزای من الان می تونین خیلی کارا رو انجام بدین راه می رین و دنبال همدیگه می کنین . می تونین برقصین البته هلیا جون تو خیلی بیشت از هلنا به رقصیدن علاقه داری . دختر گلم هلیا جون توی 317 روزگیت اولین مرواریدت رو در آوردی . هلنا جون تو هم سه روز مونده به تولد یکسالگی اولین مرواریدت در اومد الهی فدات بشم چقدر اذیت شدی روز تولدت خیلی بی تابی می کردی . خوب حالا از شب تولد براتون بگم . عشقای مامان چون خیلی خوب نخوابیده بودین شب یکم مارو اذیت کردین . ولی به هرحال شب خوبی بود و خیلی خوش گذشت بازهم مثل شب یلدا جای عمه جون . عموجون . دایی جون . خاله سمانه و خاله سمیرا با فسقلی هاشون خالی بود ایشالا تو تولد دو سالگی همه دور هم باشیم . اول از همه از کیکشون براتون بگم راستش فرصت نشد کیک سفارش بدم واسه همین تو همون روز رفتیم کیک بگیریم که چیزی باب میلم پیدا نکردیم بالاخره یه کیک گرفتیم و اومدیم خونه ولی بعد پشیمون شدم و به خاله مژگان گفتیم سرراه که میان یه کیک دیگه بگیرن .

الهی فداشون بشم عاشق فشفشه هستن . هر وقت بابا جون براشون روشن می کرد کلی ذوق می کردن . فقط این موقع بود که تونستم ازشون یه عکس خوب بگیرم .

اینم هلیا وسط بادکنکا

این هم عکس هلنای شیطون با کلاه تولدش

اینم از ماندانا جون دختر خاله ندا که رفته تو خونه جدید هلنا و هلیا که خاله مژگان(همکار خیلی خوب من)براشون کادو آورده الهی فداش شممممممممممم ماچماچماچ

اینم پسرخاله هلیا و هلنا که بهش میگن داداش سهیل .هلنا هلیا خیلی دوسش دارن .ماهم خیلی دوسش داریم آخه بقول خودش نوه ارشد خانواده و فرمانده نوه هاس. بوسسسسسسسسسسس برای سهیل عزیزم .

 

اینها هم قسمتی از کادوها با کلاههای تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی سمیرا
24 دی 90 2:45
سلاممممممم
چه دخملای نازی...

من و دوقلوهام دوستتون داریم

با اجازه لینکتون میکنم


سلام . ممنون که اومدین تو وبلاگ دوقلوها . ماهم دوستتون داریم
مامی دوقلوها(زهرا)
24 دی 90 17:05
سلام تولد جوجه هاتون مبارک اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم


http://dianavania.mihanblog.com/


سلامک مامی زهرا من هم لینکتون کردم . مرسی بای
جوجه نارنجی ما
25 دی 90 15:41
تولدتون مبارک عسلهای خالههههههههههههههوایییییییییییییییییییی هلیا چه موهاش بلند شده
الهییی تولد 120 سالگیتون دونه های انارم نیکا هم براتون بوس میفرسته


مرسی خاله جون . ایشالا تولد نیکاجون الهی خاله فداش بشه . بووووووووس
مامی سمیرا
25 دی 90 16:23
سلاممممم مبارکه مبارک................. لینکتون کردم با اجازه
علیرضا وحیدی
25 دی 90 20:09
فداتون بشم کوچول و موچولای دایی .تولدتون و اولین شب چله تون مبارک باشه .دایی رو ببخشید که نتونست بیاد .انشاا.. تولد 2سالگیتون .
مامان تارا و باربد
6 بهمن 90 18:07
الهي چه نازن خدا حفظشون كنه تولدشون هم مبارك باشه


مرسی عزیزم خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم .